Szállítás és kézbesítés
30.000 Ft feletti rendelés a szállítási költség ingyenes. Ha a rendelés összege kevesebb, mint 30.000 Ft, a Express-One csomagküldő szolgálaton keresztül történő szállítás költségei rendelésenként 2000 Ft.
A vásárlás során megadunk egy becsült szállítási időt. Felhívjuk figyelmed, hogy a becsült szállítási határidő nem garantált határidő a megrendelésére. A becsült szállítási idő automatikusan kerül kiszámításra a termék raktárkészlete és a fővárosokba történő szállítás alapján. Távolabbi területek esetén a szállításhoz további időre lehet szükség. A Deluxerie nem vállal felelősséget a távoli területekre vagy olyan régiókba történő késedelmes szállításért, ahol a postai szolgáltatásokat bizonyos időbeosztással vagy a szárazföldön kívüli címekre végzik. Cégünk székhelye és raktára Hollandiában található és tevékenységünket innen végezzük. Más országokban is rendelkezünk raktárakkal. Ha az általad megrendelt termék nincs raktáron a hozzád közeli raktárunkban, akkor azt egy másik Deluxerie raktárból szerezzük be.
Amikor a csomag elhagyja a raktárunkat, visszaigazolást kapsz a szállításról, amely tartalmazza a Nyomkövetési kódot is. Ezt automatikus e-mailben küldjük el a vásárláskor megadott e-mail címre. Minden küldeményünk biztosítva van a szállítás során. Győződj meg róla, hogy a kézbesítés időpontjában elérhető vagy a küldemény átvételére. A Deluxerie nem vállal felelősséget a kiszállítás után elveszett vagy ellopott rendelésekért. Ha a megrendelést elérhetetlenség miatt visszaküldik a feladónak, a Deluxerie fenntartja a jogot, hogy a második kísérletet a vásárlónak kiszámlázza.
Ha nem kaptál Nyomkövetési kódot, kérjük, ellenőrizd a spam / kéretlen leveleket is. Ha nem tudod a Nyomkövetési kódot, vagy ha a futárszolgálat weboldalán több napon keresztül nem változott a küldemény státusza, kérjük, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, hogy kivizsgáljuk az ügyet. Probléma esetén a Deluxerie felveszi a kapcsolatot a futárral a probléma mielőbbi megoldása érdekében.
Ellenőrizd a csomagot a kézbesítés elfogadása előtt. Ha a csomag szállítás közben megsérült, kérjük, utasíts vissza az átvételt és haladéktalanul nyújts be reklamációt a szállítmányozónak.