Visszatérítési szabályzat

Utolsó frissítés: 15.02.2023

A Deluxerie-nél nagyon keményen dolgozunk azon, hogy elérjük a vásárlók 100%-os elégedettségét. Mivel vásárlóink elégedettsége sokat jelent számunkra, ezért a visszaküldési politikánkat teljesen ügyfélközpontúan alakítottuk ki, még akkor is, ha higiéniai szempontból kockázatos kategóriákban kínálunk termékeket.

Tisztában vagyunk azzal, hogy bármelyik webáruházból vásárolt termék nem mindig felel meg az elvárásoknak. Ezért, ha bármilyen okból vissza szeretnéd küldeni bármely Deluxerie terméket, ezt a megrendelésed kézhezvételétől számított 30 napon belül megteheted, ha az megfelel az alábbi visszaküldési feltételeinknek.

Kérjük, figyelmesen olvasd el ezt az oldalt, mielőtt a Deluxerie Visszatérési Portálon keresztül visszaküldési kérelmet hoznál létre.

Visszatérési Feltételek

Kérjük, győződj meg arról, hogy a termék/termékek, amelyre vonatkozóan visszaküldést szeretnél létrehozni, megfelelnek az alábbiakban megadott visszaküldési feltételeknek. A megadott feltételeknek nem megfelelő termékekre vonatkozó visszaküldési kérelmeket nem tudjuk elfogadni. A visszaküldési kérelemnek megfelelően, amennyiben olyan termékeket küldesz vissza, amelyek nem felelnek meg a feltételeinknek, szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy ezeket a termékeket minden további nélkül visszaküldjük a címedre.

  • A visszaküldeni kívánt termék nem lehet olyan termék, amely a használat során szerkezete miatt közvetlenül érintkezik a nemi szervekkel. Az e feltételnek nem megfelelő termékekre vonatkozó visszaküldési kérelmeket higiéniai és egészségügyi kockázatok miatt nem tudjuk elfogadni. (Például az olyan termékek, mint az aslónadrágok, bugyik, tangák, bodyk, catsuitok, harisnyanadrágok stb. használat közben közvetlenül érintkeznek a nemi szervekkel).
  • Ha a visszaküldendő termék csomagolásán higiéniai pecsét van elhelyezve, ez a pecsét nem szakadhat el. A szakadt higiéniai pecséttel ellátott termékekre vonatkozó visszaküldési kérelmeket nem tudjuk elfogadni.
  • A visszaküldeni kívánt terméket semmilyen okból nem szabad kimosni (sem mosógépben, sem kézzel). A mosottnak talált termékek visszaküldési igényét nem tudjuk elfogadni.
  • Használt terméket visszaküldeni nem lehet. A használat nyomait tartalmazó termékekre vonatkozó visszaküldési igényeket nem tudjuk elfogadni.
  • A visszaküldeni kívánt terméket eredeti formájában és minden tartozékával együtt kell visszaküldeni. A hiányosan visszaküldött termékekre vonatkozó visszaküldési igényeket nem tudjuk elfogadni.
  • Ha a megrendelésében szereplő összes termékre vonatkozóan visszaküldési kérelmet hozol létre és a megrendelésed mellé ajándékot kaptál, azt is vissza kell küldeni. Amennyiben az ajándéktárgyakat nem küldöd vissza, a visszatérítendő összegből levonásra kerül az ajándék ára. (A levonás összege a küldött ajándéktermék árától függően változhat.)

Visszatérési Módok

A Deluxerie-nél különböző visszaküldési módok állnak rendelkezésre a vásárlóink igényeinek megfelelően. Visszaküldési kérelmed létrehozásakor az alábbi három különböző visszaküldési módszer közül választhatsz.

  • Bolti kredit / kupon
    A visszaküldési kérelem létrehozásakor, ha a visszatérítés módjaként a bolti kreditet választod, a visszaküldés szállítása ingyenes. A Deluxerie Bolti Kredit jóváírásra kerül a Deluxerie számládon, miután megkaptuk és ellenőriztük a visszaküldött termék(ek)et. A Deluxerie Bolti Kreditet bármikor felhasználhatod bármely termék megvásárlása esetén online áruházunkon keresztül.
  • Termékcsere
    Ha a Deluxerie-n keresztül vásárolt terméket más méretre vagy teljesen más termékre szeretnéd cserélni, akkor a visszaküldési kérelem létrehozásakor a “Termékcsere” opciót kell választanod a visszaküldési módként. Az ezzel a módszerrel létrehozott kérelmek esetében a visszaküldés szállítási költsége a vásárlóinkat terheli.
  • Visszatérítés
    Ha a Deluxerie-n keresztül vásárolt termék megfelel a fent említett visszaküldési feltételeknek, akkor a visszaküldési kérelem során a “Visszatérítés” opciót kell választanod a visszaküldés módjaként. Az ezzel a módszerrel létrehozott kérelmek esetében a visszaküldés szállítási költségei a vásárlóinkat terhelik.

Egyéb Feltételek és Fontos Tudnivalók

  • A megrendelés törlése csak akkor lehetséges, ha a megrendelést még nem küldtük el vagy nem áll készen a szállításra (a megrendelés státuszát a fiókodba bejelentkezve láthatod). A megrendelést nem lehet lemondani, miután azt már postáztuk. Ha a megrendelésed elküldése után kérvényezet a lemondást, akkor az ezen az oldalon feltüntetett lépéseket kell követned, mivel a visszaküldési feltételeinket kell alkalmazni.
  • Ha az általad megvásárolt termék(ek) hibásan vagy helytelenül érkeztek meg, kérjük, először lépj kapcsolatba a Deluxerie ügyfélszolgálatával.
  • Mivel a visszaküldési kérelmét az online megadott adatok alapján dolgozzuk fel, kérjük, gondosan nyújtsd be a kérelmet. A visszaküldési csomagban található kézzel írt megjegyzéseket nem vesszük figyelembe.
  • Küldés előtt csomagold be termékeidet biztonságosan és gondosan.
  • A visszaküldött csomag megérkezése után akár 14 napot is igénybe vehet, míg a visszaküldési kérelmet feldolgozzuk és véglegesítjük.
  • Ha a visszaküldési kérelmet a visszatérítési móddal hoztad létre, a visszatérítés a vásárláskor használt fizetési móddal történik.
  • A visszatérítés visszaigazolásától számítva a bank- vagy hitelkártya-szolgáltatótól függően akár 10 munkanapot is igénybe vehet, amíg a visszatérített összeg megjelenik a bankszámládon vagy a hitelkártyádon.
  • Ha a megrendelés során szállítási díjat fizettél, ez az összeg nem visszatéríthető.
  • A bolti kredit vagy Deluxerie Pontok felhasználásával leadott megrendelések visszatérítése ugyanígy történik. Az bolti kreditek vagy Deluxerie Pontok nem válthatók készpénzre, és nem ruházhatók át más felhasználóra.

Kérjük, ne habozz, fordulj a Deluxerie ügyfélszolgálatához, ha segítségre van szükséged.

E-mail: [email protected]
WhatsApp üzenet: +49 1525 2994454

A Deluxerie visszaküldési portálra ide kattintva juthatsz el a visszaküldési kérelem létrehozásához. A Deluxerie-fiókodon keresztül is létrehozhatsz egy új visszaküldési kérelmet, miután bejelentkeztél ide kattintva.